//khyrillazry is me Blog :)
Welcome!




HI, SAYA ORANG BATU PAHAT JOHOR!.

Diary About Links AKU tutorial

Tagboard

  (pengintip(s))



Big claps to them


Template made by : Ayano
Image support by : Cute Secrets
Big helper : Atiqah
Edit by : Khairil azry

Folloewr

Followers!



PAST post II








©COPYRIGHT2014. ALL RIGHTS RESERVED | KHYRILLAZRYISME | EDIT BY KHAIRIL AZRY
ᑭEᑎᗩT TᗩᑎGᗩᑎ ᔕᗩᒪIᑎ KᗩᖇᗩᑎGᗩᑎ ᗷᗩᑎYᗩK



          perghhh.....sakit doh tangan aku......ade ke cikgu suruh salin karangan banyak gile....dah la satu karangan tuh bnyak mcam ape...pastu suruh buat due plak tuh...erghhhh....macam nak pengsan aku salin....kalau la ade tangan robot yang pandai salin karangan...aku nak je bende tuh...abih...penat tau x....tangan nie macam nak tertanggal dah....adoiii...aku tau cikgu bagi tu untuk aku punye rujukan..tapi ...banyak macam tu...sakit la tangan owg.....tapi x pe....untuk rujukan aku ,,aku kene buat jugak....btw thnkz cikgu bagi rujukan tu...walaupun sakit tangan....:) 


0 Comment(s)!



Older Post | Newer Post

©COPYRIGHT2012. ALL RIGHTS RESERVED | KHYRILLAZRYISME | EDIT BY KHAIRIL AZRY