//khyrillazry is me Blog :)
Welcome!




HI, SAYA ORANG BATU PAHAT JOHOR!.

Diary About Links AKU tutorial

Tagboard

  (pengintip(s))



Big claps to them


Template made by : Ayano
Image support by : Cute Secrets
Big helper : Atiqah
Edit by : Khairil azry

Folloewr

Followers!



PAST post II








©COPYRIGHT2014. ALL RIGHTS RESERVED | KHYRILLAZRYISME | EDIT BY KHAIRIL AZRY
budak sekolah bercinta . ? patut ke ?



         assssalammualaikum semua .. sihat ? hopely semua sihat sihat...   saya pun sihat .. . lame tak buat entry ni ..  .hehe~  aaarrrr,,, arini saya nk cerita pasal  budak sekolah..  budak skolah  patut ke bercinta ? . patut ke  ?  patut ke ? 
          cinta ni  selalu menjadi kan kita leka..  ''betul tak ? ..  so kepada yang bergelar "budak yang bersekolah", cinta memang la indah tapi .. tapi dan tapi..  tapi apa ?  sebenarnya indah jika korang boleh menjadikan pelajaran korang nombor satu.. hehehe~

          bercinta boleh... pendapat saya la... tetapi utamakan pelajaran korang... .jadiK kan cinta sebagai satu pemangkin untuk korang berjaya..jangan biarkan cinta mengawal korang... dan menjadikan korang hamba kepadanya..
hentikan semua itu jika anda tidak mahu kecewa..
BETUL TAK ? 
OK BYE.
ASSALAMMUALAIKUM 
:p

0 Comment(s)!



Older Post | Newer Post

©COPYRIGHT2012. ALL RIGHTS RESERVED | KHYRILLAZRYISME | EDIT BY KHAIRIL AZRY