//khyrillazry is me Blog :)
Welcome!




HI, SAYA ORANG BATU PAHAT JOHOR!.

Diary About Links AKU tutorial

Tagboard

  (pengintip(s))



Big claps to them


Template made by : Ayano
Image support by : Cute Secrets
Big helper : Atiqah
Edit by : Khairil azry

Folloewr

Followers!



PAST post II








©COPYRIGHT2014. ALL RIGHTS RESERVED | KHYRILLAZRYISME | EDIT BY KHAIRIL AZRY
cuti sekolah yer?

                        HOPPPS....    ape khabar ????  baik ? alhamdulillah. .. selamat bercuti sekolah..  choooii ... ape lah saya ni kan . dah cuti lama baru nak ucap,,haha.. orang busy lah katakan..... sukalah korang kan dapat cuti..   tapi kesian kat budak2 sekolah yang kene sekolah sebab ade kelas tambahan.. haha .  padan muka.. ,macam saya lah..LOL.~... 
            
                          amacam homework? dah siap? haha ..saya ni satu pun tak sentuh.. adessss...  rajin bukan ? 
ni namanya bukan rajin .. pemalas nak (TUT) .. haha . choooiy~~.     cuti sekolah ni macam tak cuti je... adesss~ abis ade kelas tambahan lagi,  penat, penat,,,  huh...  
             
                      lastly saya nak cakap  korang abiskan lah cuti sekolah ni dngan aktiviti yang berfaedah... bukan nye merempit,, dan ape2 lah yang tak berfaedah...  and then , jangan lupa siapkan kerja sekolah yang cikgu bagi tu,, pada yg  tak de kerja sekolah tu ,, untung lah kan .. dapat relex2 je..   okey .~! 

okey smpai sini je entry kali ni
bye2 .
assalammualaikum~



0 Comment(s)!



Older Post | Newer Post

©COPYRIGHT2012. ALL RIGHTS RESERVED | KHYRILLAZRYISME | EDIT BY KHAIRIL AZRY