//khyrillazry is me Blog :)
Welcome!




HI, SAYA ORANG BATU PAHAT JOHOR!.

Diary About Links AKU tutorial

Tagboard

  (pengintip(s))



Big claps to them


Template made by : Ayano
Image support by : Cute Secrets
Big helper : Atiqah
Edit by : Khairil azry

Folloewr

Followers!



PAST post II








©COPYRIGHT2014. ALL RIGHTS RESERVED | KHYRILLAZRYISME | EDIT BY KHAIRIL AZRY
klip video beginilah caranya shahiezy sam ft yana samsudin bersama lirik



Aku tak bisa mengatakan perkataan
Kelu lidah bila berdepan kamu
Percaya pada naluri hatiku
Yang nyata sudah ada depan mata

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku


nyanyi lah ramai2 .. peace (V)




0 Comment(s)!



Older Post | Newer Post

©COPYRIGHT2012. ALL RIGHTS RESERVED | KHYRILLAZRYISME | EDIT BY KHAIRIL AZRY