//khyrillazry is me Blog :)
Welcome!




HI, SAYA ORANG BATU PAHAT JOHOR!.

Diary About Links AKU tutorial

Tagboard

  (pengintip(s))



Big claps to them


Template made by : Ayano
Image support by : Cute Secrets
Big helper : Atiqah
Edit by : Khairil azry

Folloewr

Followers!



PAST post II








©COPYRIGHT2014. ALL RIGHTS RESERVED | KHYRILLAZRYISME | EDIT BY KHAIRIL AZRY
sejak ku melangkah ke alam pekerjaan

          Hai, Assalamualaikum semua readers, 
  
                   APAK IYEEE. lama betul lah tak hupdate blog ni... nak kata busy ? memang pun sebenarnya.. LOlxzxzxz///...... lepas je aku habis sekolah , aku pun cuba melangkah ke alam yang lebih mencabar iaitu alam pekerjaan,,, Penat juga yea rupa-rupanya bekerja ni,,, baru aku tahu, . seriously dalam hidup aku , aku baru tahu yang alam di zaman persekolahan itu merupakan alam yang paling indah sebenarnya..
            
                  menyesal????  MENYESAL ??? dan menyesal,!!!
 kenapa lah aku tak gunakan masa zaman persekolahan aku sebaik-baiknya,, dan sekarang?  aku telahpun melangkah ke alam yang lebih mencabar,....
                            macam-macam dah aku jumpa jenis manusia sejak aku bekerja ni, ada yang perangai macam itu, ada yang perangai yang macam ini,,,, haish,, kalau aku buat kebaikan ada je yang suka iri hati,, " APA SALAH AKU ???" aku ni hanyalah seorang budak yang cuma ingin melangkah ke alam baru , tapi ada je halangan yang datang, 
                                     manusia??? ada je manusia yang iri hati dengan manusia lain, kenapa perlu manusia seperti ini wujud?    kenapa manusia seperti ini boleh terus hidup di dunia ni, ,
       ada juga yang gila kuasa !!! gila jawatan,,, hey , cuba korang fikir , kalau korang gila kuasa , siapa je yang nak kawan dengan korang? 
     
  no, no , no, 
tak ada orang pun yang suka dengan orang yang gila kuasa dengan manusia yang busuk hati, dan iri hati macam ni,,   
 
                       YA Allah, Kau berikanlah hamba-Mu ini kekuatan untuk melangkah terus , dan terus untuk meneruskan kehidupan ke alam baru, kau berikanlah hamba-Mu ini kejayaan , kau jauhkanlah hamba-Mu ini daripada sifat iri hati, benci-membenci, dan sikap yang buruk, 
AMIN , AMIN , AMIN  , Ya ROBBALALAMIN

0 Comment(s)!



Older Post | Newer Post

©COPYRIGHT2012. ALL RIGHTS RESERVED | KHYRILLAZRYISME | EDIT BY KHAIRIL AZRY